Healingutdanning

Healing er en fantastisk helsefremmende prosess, som du også kan lære deg selv, slik at du kan forbedre din helse og velvære .

Reiki healing, Theta healing, Hvittids healing, Reconnection healing, Referansepunkt healing, Intuitiv healing og Krystallhealing er noen kjente navn på healing som en energibehandling du kan bruke for å styrke din egen energi eller hjelpe andre. Noen av våre medlemmer har gått kurs i reconnection healing og her kan du finne kurs:  http://www.TheReconnection.com

http://www.else-egeland.org –   Else Egeland er godgjent medlem i DNH og har drevet healingkurs i 30 år. Else Egeland er også æresmedlem i DNH.

http://www.einartyholdt.no – Einhar Tyholdt driver kurs i blant annet Thetahealing og er godkjent healer i DNH, registrert i Brønnøysund.

http://www.rainbow-reikihealing.no  Else Karin Hovrud driver kurs i reiki healing. Hun er godkjent medlem av DNH

http://www.embracelife.no Tine Larsen driver kurs både for nybegynnere og viderekommende i energimedisin/healing.

http://www.aglynne.no – Anne Grethe Lynne driver blant annet med fjernhealing. Hun er godkjent medlem av DNH og registrert healer i alternativregisteret.

http://www.lk-helhetsterapi.no Linda Kronbæck har kurs i healing.

Introkurs i healing Theresa Tolmie MCGrane, Fredrikstad er godkjent healer i DNH og registrert i Brønnøysund.

http://www.omsorgpalivsveien.no/  Nina Torp og Laila Strand Bugge, godkjent healer i DNH.

Selvutvikling og healing

http://www.referansepunkt.no Azaris Tommy Fredriksen er godkjent healer i DNH og driver utdanning i healing.

http://www.ingunnbrattlid.com Personlig livsbalanse og selvhealing for deg som vil videreutvikle dine intuitive healingevner.

http://www.mariannebehn.no  Marianne Behn driver krystallakademiet. Rosenterapeut og healer. Tilbyr kurs i selvutvikling  og healing.

6 months 1 day ago

6 months 1 day ago